klachten

Bij Street Food/Toversaus® hechten wij veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Wij vinden het daarom erg vervelend als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en samen naar een passende oplossing zoeken.Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected]. Onze medewerkers van de afdeling klachten nemen elke vorm van ontevredenheid heel serieus en zullen er alles aan doen om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen, sturen wij je een bevestiging. Wij streven ernaar om binnen 24 uur na ontvangst van jouw klacht met een antwoord te komen en indien we meer tijd nodig hebben, zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.Bij Street Food gaan wij altijd voor het hoogst haalbare als het gaat om de kwaliteit van onze producten en dienstverlening. Daarom willen wij ook graag weten wat er niet goed is gegaan, zodat wij hier van kunnen leren en onze dienstverlening kunnen verbeteren.Wij hopen dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen en dat je ondanks de klacht toch 100% tevreden gaat worden over onze producten en dienstverlening.